Va söta ni är!

 
 
 
 
 
Trotts att jag sällan skriver nåt i min syblogg numera,
så finns det en hel drös söta människor som tittar in på min blogg dagligen. 
Anledningen att jag inte skriver så mkt nu mera, är ju att jag helt enkelt inte sytt något
utan istället gett vår lilla Signar all ork jag har
 
 
.
Och om man gjort det ett bra tag, då är det extra underbart att få se honom må bra
 och orka leka i sandlådan med dom andra barnen.
 
 
Skulle kunna ha en helt annan blogg om hur Signar mår och hur vi kämpat oss fram
med den ena oturen efter den andra. Men det vill jag inte. 
Jag vill ha en syblogg där man kan läsa roliga saker och inspireras av glada färger
Å det kommer väl, bara vi får må bra och ta igen oss ett tag. 
Så håll ut, jag kommer tillbaka!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0