Jaha ja.





 Jag skulle ju höra av mig när jag mådde lite 
bättre skrev jag i ett inlägg.
Men livet har sin vanliga gång (krokiga väg) för familjen Ohlsson 
och  nån tid för att må lite bättre har det inte funnits så gott om.
Och jag tycker att det blir tråkigt med så glest med inlägg


I det stora hela handlar livet mest om att ta hand om vår älskling och
 åka in och ut på lassaretet med Signar just nu.
Å sånt tar på krafterna



 En annan grej som tar på krafterna är 
att vi varit med både i tv och tidning för att berätta
hur den indragna ambulansen i Åsele, drabbar oss ur vår familjs synvinkel.
Och det gick ju bra
MEN
Om man är med i tv och tidningar
 så vill alla i hela världen prata om det
å då menar jag ALLA i hela världen.
Folk jag aldrig sett eller vet vad dom heter, brevbärare, kassörskor i varenda komun vi besökt sista tiden,
 gamla tanter, farbröder sjuksköterskor, dagis fröknar, lönetanter, taxichaufförer, telefon tanter på försäkringskassan, osv osv
 alla som råkar känna igen våra namn eller ansikten 

Kul att alla bryr sig men, väldigt jobbigt i längden!!!!
Jag skulle jätte gärna gå på ICA utan att prata om ambulans
akutbilar och Signars sjukdommar. 

Men som en GOD vän till mig skulle ha sagt
"Det är en period - en helvetes period"
Så det går nog över snart





Nog om detta.

Ifjol den här tiden så var Signar en liten fis


Men nu är han såhär stor

Och utan sond men hittade ingen nyare bild. 


Jag syr fortfarande lite sporadiskt
när orken och framför allt tiden finns 
men då bara för "husbehov". 
Lägger väl upp någon bild när andan faller på



I helgen är det Åsele Vinter Marknad
Men vi åker på en skoter semester istället. 
Men hoppas ni som går på marknan hittar nåt att fynda.


Ha en trevlig helg
Kram









  


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja, själva avdelningen i sig skriker ju "inget bra ställe att vara på" så de är ju en tung känsla att gå in där.. Absolut, jag tror man kommer att kunna se de här som en erfarenhet senare i livet och en sak som kanske gjort mig och Lars starkare i vår relation men nu när de är mitt i så känns de bara som att man vill dra täcke över hövve å fortsätta sova tills de är över tyvärr :/

2012-03-24 @ 18:46:33
URL: http://annacharlottesvensson.blogg.se/
Postat av: Nina

Ni får leva lite "kändisliv" Och det låter inte trevligt! Men det är bra att det blir uppmärksammat detta jävla idioti dom håller på med. Blir så förbannad då jag tänker på detta!



Håller på att kolla runt lite efter en one piece, ska kolla på kappahl nu. Sägs finnas där!



Hoppas det blir lite lugnare runt er snart. Och att Signar blir mer "stabil"

Kramar till dig och söta S!

2012-03-27 @ 22:19:12
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ni får leva lite "kändisliv" Och det låter inte trevligt! Men det är bra att det blir uppmärksammat detta jävla idioti dom håller på med. Blir så förbannad då jag tänker på detta!



Håller på att kolla runt lite efter en one piece, ska kolla på kappahl nu. Sägs finnas där!



Hoppas det blir lite lugnare runt er snart. Och att Signar blir mer "stabil"

Kramar till dig och söta S!

2012-03-27 @ 22:19:57
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Vi i Högland

Kram på dig Signar ♥ Hoppas du gillade innehållet i påskägget ♥ Aron hälsar att han gillade din OnePiece* enormt mycket! *läs, vill ha =) Hälsa mamma o pappa också ♥

2012-04-09 @ 15:24:40
URL: http://www.nogg.se/fjellripa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0