Emzon armband!


Det blir ofta små skit bitar över när man syr
och som kan man oftast inte gör så mkt av.
Men eftersom jag jobbar med ÅTERVUNNET material 
 så har jag sparat små bitar ett tag och
nu tillverkat armband.



Just dessa kommer att säljas hos Lovisa design
men det kommer ju givetvis att finnas
armband hos mig oxå.
lägger upp mera bilder när jag sytt fler.




Jag har ju fått jätte roliga och väldigt små
beställningar till en liten tjej på 2700g

Först ut blev klänningen som behövdes till familje fotograferingen
Dom hade köpt två klänningar, en till bebben och en till storasyster
men bebben är så liten så att det behövdes en hel del justeringar
om hon inte skulle drunkna i klänningen.
Såhär blev iallafall det färdiga resultatet
strl 44-50
 och eftersom det blev tyg över så gjorde vi ett pyttelitet hårband



Och nu ska det bli en specialdesignad bilstolspåse,
fleece byxor,  fleece jacka, flecce mössa och fleece vantar
och allt detta i strl "pytteliten" helst lite mindre.
Det ska bli kul!
Samtidigt så varvar jag detta med vete-kuddar
kommer ju givetvis bilder på dem oxå inom kort.
Så nu har ni lite koll på vad som väntar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0