Deppiga dagar...




... kan livas upp så lätt, av det lilla.
Idag fick jag ett fint gammeldags handskrivet BREV
Med en tillhörande Albyl ask som jag vunnit
 på min barndoms vänn anna-marias blogg
www.lyckligajag.wordpress.com




Brevet gjorde mig alldelens barnsligt glad och lycklig.
Och i burken fanns det en ask tändstickor
 och så satt det en liten lapp på insidan locket, med texten
"Jag tillhör en förvirrad tjej, hittar du mig på något konstigt ställe ring: 073-0326537!
Vissa känner mig bättre än vad jag tror
Tack snälla du!!!




Och inte nog med det...
ikväll kom en av mina mostrar över
 med ett John Deere tyg som hon köpt till Signar

Det ska vi givetvis göra nåt coolt av
TACK!!!



Men nog om detta
idag blev dessa kläder klara för leverans








Kantade halsringen och ärmsluten med
samma tyg som mössa och dregglisen



Magficka med Älg-tyg



Förredetta magficka som fick bli benfickor




En rumplapp



Och föredetta axel-sömmar fick bli
 en fin detalj ovanför rumplappen


Ha det gott!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0