Vuxit som ogräs!




Jag undrar om Signar fått i sig växt gödning nån gång här i vår.




Jag sydde ju en overall i vintras som var på took för stor,
så vi lånade ut den till Manfred i vår.
Och tänkte att den säkerligen skulle passa bättre
åt Signar till hösten.
Men tji fick vi för den passar NU!!!




Så här passade den i vintras


Och Såhär passar den nu!!!

Det tråkiga i kråksången är ju att det snart är sommar
och att vi sällan går runt i fodrad overall då.
Så nu håller vi tummarna att han inte
 fortsätter att skjuta i höjden med en lika hög hastighet.



Signar har fått et snygg tapet i sitt rum som vi vill vissa er


och lite roliga bilar på garderoben



Och jag har fått hem nya tyger





Så nu skule jag vilja sy hela dagarna.

KRAM






Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, älskar ooga booga tyget! Vart har du köpt det? Skulle vilja ha kläder åt Anton i det tyget!



Och Signar har verkligen vuxit på sig! Stora killen nu ju! Och ja på vissa kort så är han lik dig!

Så söt så!



Tack så innerligt för din fina kommentar. Är i en svacka just nu så alla komplimanger värmer.

Har slitit som en hund. En lång promenad och ett annat träningspass varje dag i nån månad. Sen blev jag jätte förkyld och all motivation försvann. Men den börjar infinna sig igen.

Trist att kämpa så mycket men ändå bara gå ner nått ynka kilo. Men det är väl bara att accpetera hyddan =p

Visst håller du och Lovisa på att gå ner i vikt oxå?



Kramar

2011-05-15 @ 23:09:51
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åååååååå älskar det rosa tyget med prickarna på !!

2011-05-17 @ 00:07:34
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0