Storebror och lillasyster



Jag syr just nu på en beställnig till
en storebror som ska få en lillasyster

Så här söta ska dom bli

 
Såhär blev dregglisarna




Har förresten sytt ett par hängselbyxor i strl 62
av en huvtröja


Med ben-ficka istället för mag-ficka.


Jaha nu är klockan mitt i natten igen
hur tusan ska jag lära mig?

Men det går liksom bäst att sy när alla
andra sover...( nackdelen är bara att jag blir
lite trött av att höra familjen ligga
och snarka i rummet bredvid)

Men så har jag nog alltid varit.
Om man gör bort sånt som "måste" göras
på dagen och (större delen av) kvällen
 för det tar liksom aldrig slut på vardagssysslor,
då kan man göra vad man vill sen.
Mmm... funkade ju jätte bra förut
Men nu har sysslorna förökat sig å dagen räcker inte riktigt
Så då finns det bara natten kvar
helt enkelt
 Men jag tror att jag ska lägga ner lite krut på att ändra det...?
HUR TUSAN DET NU SKA GÅ TILL?!
ha ha

Gnatt'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0