Inte så dumt kanske...


Lollo påstår att om jag berättar på bloggen om vad
jag njuter av på dagarna, så kanske jag hjälper andra
som har det lite svårare att njuta.



Så idag när vi lagt ut Signar i vagnen och
gick över gräsmattan så såg jag att den
nu helt plötsligt bestod av GRÄS
annars brukar den mest vara ockuperad av
mossans vänner!!!



Så jag bestämde snabbt att
"idag njuter vi av"
 att vi fått  gräs på gräsmattan, helt enkelt!



För nåt år sen såg mest hela gräsmattan ut såhär
äckliga vita svampväxter blandat med mossa


eller såhär i bästa fall, några ynka grässtrån




Men idag ser större delen av gräsmattan ut såhär!!!


Man kan alltså njuta av precis vad som helst
Så ut å njut nu för tusan!!!!


KRAM





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Blev gräsmattan sådär fin av mossaGTI ???

2011-06-07 @ 11:09:57
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0