Blomhörnan








Jag har egentligen Linda och Maria på blomhörnan, att tacka för att
jag överhuvudtaget drog igång detta på riktigt.
 För det var faktiskt deras ide'

För er som inte vet vart blomhörnan ligger
så är det enkelt att hitta dit, om man hittar OKQ8
(som ligger precis i kant med väg 92
blomhörnan ligger nämligen på samma gata
fast i hörnet lite längre in mot parken med en fontän.
Där kommer jag att stå på deras trottoar
på Åsele marknad och sälja mina produkter Kika gärna förbi.


Såhär fint blev det inne på affärn'



Inne på blomhörnan lägger jag in mera kläder
för varje dag som går.
Det senaste jag lagt dit ser ut såhär

Shorts och dregglis
strl 56/62


Shorts
strl 3år

Och i morrgon kommer det att finnas babyfiltar
som ser ut såhär






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0