Ja men då var jag här igen!!!


Jag får be om ursäkt för den långa pausen
men nu är jag här igen.
Vardagen går inte alltid som man tänkt.



Bloggen har ståt stilla ett tag
men symaskinen har gått för fullt
Har till å men haft sån fart att jag glömt att fotografera
 6-7 mössor och 1 klänning och 1 väska


Men här kommer en bild bomb


Till syster och bror





Till salu 100kr st






Och nu till några av mina nya påhitt
barnvagns solskydd/gardin
(vet inte riktigt vad jag ska kalla den, alla förslag är välkommna)

Min vän frida har tipsat mig om detta, eftersom alla föräldrar
som nån gång provat, att lägga en filt över halva suffletten,
för att undvika sol rakt i ögonen på barnet, vet
hur fruktansvärt irriterande det är när filten
gång på gång blåser ner av minsta lilla vindpust.

Så har jag här lösningen på detta.
En filt som passar perfekt och som aldrig ramlar ner!!!




Med fleece på baksidan på en del.




Alla är till salu och kostar 250kr st




Och nu har jag börjat sy i ordning lite flecce byxor




strl 62 SÅLD



Strl 68




Strl 74
Alla byxor är till salu och kostar 150kr


Det som inte blir sålt denna vecka åker till
 Blomhörnan  för försäljning där.
Och är det något här som ni skulle vilja ha, men
det står SÅLD på den varan, lämna en kommentar eller skicka ett mail
så går det att fixa.
 Detta är ju vad som finns just idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0