Glömskan är mitt andra namn!!!





Jag har ju sytt både mössor och dregglisar i helgen
men... glömsk som jag är så glömde jag ju att fotografera
dem innan jag gav bort dem i present.
En mösa till Viktor som fyllde 18år
Och en dregglis till pyttelille nyfödde Ozzian som har för vana att kräkas
 
Riktigt synd att fotograferingen uteblev
(de e ju smart att ha kort att visa upp, på en blogg som handlar om vad man syr)
 men om jag har tur så får jag väl se dem Live nån gång
och kanske har minnet i behåll och kameran i fickan
Ha ha... kommer aldrig att hända.

När Signar var liten hade vi ett par favorit byxor som han snabbt växte ur
De var grön randiga från lindex ganska åtsittande och med en mudd upptill
 Idag har jag sytt ett par liknande byxor till Signar som har
lite för lite byxor just nu, när han took växer.
Såhär blev dom.
Lägger väl upp kort på hela Signar sen när han vaknat och provat dem










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0