Dax för vår mössor!




Har sytt några vårmössor nu
men
just nu har jag inte riktigt hjärnan i behåll

... nåt som ni som läser ofta, redan vet
är ju att mitt minne är inte det bästa
och om man har hjärnan full av viktiga tankar
så blir den glömska vardagen än värre.



Men Elsas (tror att det var Elsas, kan eventuellt vara Ebbas)
mössa är klar och den har jag fotat







Sydde även en om mössa till Hjalmar
Men glömde att fotografera det färdiga resultatet

Såhär såg den ut innan jag sydde om den
Jag förkortade den nedre delen och satte dit en ny lapp


...


För er som är intresserade av vårmössor så finns det i foagen på folkan
Välkommna att titta in där!!!










Kommentarer
Postat av: Lena

Du är så duktig.Byxorna vart jätteuppskattade ,de större ,de mindre är inte överlämnade än då bebisen inte kommit än.Tyvärr var de för snäv över rumpan :)så hon kunde inte ta sig upp.

2011-04-14 @ 17:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0