Tillverkar ett lager!


Just nu syr jag beställningar samtidigt
som jag försöker sy upp ett lager
så att det redan finns grejer när folk frågar,
efter tex ett par byxor.
Skulle vara kul å säga: ja det här har jag i den storleken.

Det går sakta men säkert frammåt
och det är klart att det är ett tag kvar
innan jag har något i alla storlekar.

Idag är jag klar med den sista beställningen
och har hunnit sy ett par byxor till Signar oxå.
(Han får oftast vänta på sina beställningar i evigheter.)
Och två söta mössor.
 För det mesta är sakerna ni ser på bloggen till salu.
Så hojta till om ni ser något som ni skulle vilja titta närmare på.




 
Martinas beställnig


2 x 3-pack dregglisar
3 till lillasyster
3 till lillakusinen


Och ponuts och lillasysters mössor.
Hoppas det blir bra!!!



Signars brallor och en dregglis av en liten stuvbit som blev över.


Och två mössor i strl 42/44cm  och  46/48cm








Jag skulle ju ta mig i kragen och ändra lite på mina arbets tider
Såhär skrev jag igår:

Men nu har sysslorna förökat sig å dagen räcker inte riktigt
(det beror mest på mitt alfons åberg syndrom...  jag ska bara...)
Så då finns det bara natten kvar
helt enkelt
 Men jag tror att jag ska lägga ner lite krut på att ändra det...?!

Det går nog ganska dåligt för mig
för nu är de helt plötsligt natt igen.
Men i morrn kanske...
...hoppas hoppas...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0