Mysig regn dag!



Jag tycker att det är mysigt med regn dagar ibland
så länge de inte är för många.
 Men regniga dagar kan man passa på att vara inne och mysa
å de har vi gjort idag.
 Jag har legat på golvet och myst och busat om vart annat med Signar.
Men tillslut blir han trött och då har jag sytt mössor




Signars nya mössa





Tilde och Lillys mössor
De fick var sin färg på Emzonlappen
så blir det lättare att skillja på vilken som är vems.





Janice behövde laga sin mössa och nu är den klar.
Nu fattas det bara ett pannband till hennes mamma.



lööv oggabogga tyget måste beställa mera


Näe nu ska vi mysa med Mormor!!!!





Kommentarer
Postat av: Nina

Helt klart måste jag beställa nått av dig i det där tyget. För sy det kan jag inte! Så det överlåter jag till dig ;-)

Frågan är ju bara va jag vill ha... Hmmmm. Måste fundera på det. Men en mössa vore inte fel.



Ja man måste ju tänka positivt. Tänka på allt som man gör som är hälsosamt för kroppen.

Jag älskar mat och gosaker så jag satsar på motion istället. Är så himla hungrig nu oxå då jag ammar.



JA du har ju lilla Skrot ja... Det brukar jag kalla Anton för. Lill Skrot ;-)



Ha en trevlig kväll, här har nyss barnen somnat och jag får slänga mig i soffan! Lovely!

2011-05-16 @ 20:11:38
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej det tyget var snyggt sånt vill ja oxå ha!!!!

2011-05-17 @ 19:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0