Emzonsy design har fått sin första logga!



Jäpp nu är dom äntligen här.
EMZON lapparna

Ikväll har jag och maskinen från down under
(ni fattar vad jag menar)
Bråkat fast några lappar på kläder
som används här hemma varje dag.
Sammt att vi fått ihop en mössa strl jag...
... eller barn efter som smartskallen min
bara lyckats bli 54cm i omkrets.
och en dreglis i svartvitt.






Dreglis 40kr (eller tre för hundra)


den nya mössan... men den blir nog min
då den är full av gräsligt tjorviga sömmar
Men jag ska sy fler när jag fått lämna in min
maskin på service och lånat mammas gamm härk iställe
Dvs... i morrn helst!!!


Signars mössa


Singnars halsduk


Signars andra halsduk för kallare väder


Mitt pannband


Signars byxor





Gnatt'






Kommentarer
Postat av: Martin

Wow! Supersnygg lapp!

2011-02-04 @ 08:04:04
Postat av: Josse

nice :) Ska också beställa lappar till de jag virkar. Vars beställde du dina?

2011-02-04 @ 17:01:05
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0