Vantar till salu!!!



Vi har ju äntligen firat lucia som är en väldigt mysig dag tycker jag
och iår fick vi se vår egen lilla prins uppträda på dagis. Hur gulligt som helst.
Sen lussade vi runt hos släkt och vänner till Signar sa stopp.

Då åkte vi hem och åt middag och sen följdes jag, mamma och diverse släkt
varann till kyrkan för att se det årliga luciatablån
Tror inte att jag någonsin missat nåt år.

Efter krykan följdes vi åt hem till min kusin Lill-Lisa, på ett alldelens speciellt lucia fika.
Enkelt med mkt släkt, man behöver aldrig känna sig ensammen
på sånnahär tillställningar, alltid finns det nån släkting som man kan hänga med
eller leta åt, på vilken tillställning man nu än skulle tänkas gå på.



Signar hade ett ljus som jag hade sytt till honom
som han tuggade frenetiskt på
men det fångades inte på bild annat än dagis bilderna
och dom lägger jag inte upp här.








Givetvis som vanligt när jag ska tillverka något nytt
så måste det bli fel.

Idag skulle jag göra ett par vuxenvantar som givetvis har 
tumme, nåt som jag aldrig provat förr.
Hittade på ett mönster och allt såg ut att stämma
ända tilla jag hade sytt ihop dem.
De blev givetvis för SMÅ
Varför kunde det inte bli för stort?
då kan man ju lätt sy in dem litegran.

Men nu blev de för små och ser ut att passa ett barn i 12-13 års åldern


Till salu 120kr



Och idag efter många om och men, med inhoppningar mellan
alla beställningar så blev Signars jul byxor klara
(eller klara och klara, jag har inte lagt upp och fållat dem men det får bli sen)
det skulle vara Slim Leg modell men på signar blev det ju inte så tajt





Resterande grejor som jag sytt och skickat iväg
har jag helt enkelt glömmt att fota
F'låt!!






Kommentarer
Postat av: Nina

Alltså, vilken sötnos!! Jisses!

Och vilka härliga kläder. Diggar verkligen God jul texten på rövva ;-)

Du, får man fråga hur lång Signar är och hur mycket han väger? Blir tokig då Anton aldrig går upp eller växer på längden. Lill knärten där. Å vägrar börja gå eller så! Ajja, det kommer väl...



Härliga jul kramar till er!

2011-12-20 @ 22:34:42
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Vi väntar på en remiss till Lycksele. Vi skulle tydligen ha blivit kallad i början av december men än har vi inte sett till någon kallelse. Anton väger oxå 8900 gr. Men är 73.5 cm lång. Så han är kortare än Signar. Men Signar är ju lite äldre än Anton oxå.



Här är barna tok trötta å super duper gnälliga så nu blir det en tur på bobben! Lite frisk luft kanske gör susen.

Kram

2011-12-21 @ 16:35:40
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0