Äntligen Signars tur!




Här hemma blir det lätt
"skomakarns barn får gå med de sämsta skorna"

Alltså- Signar får ingenting ur emzon fabriken,
eftersom jag hela tiden syr
beställningar så blir alla "skulle-jag-ha-sytt-till-Signar-grejer"
liksom knuffade åt sidan tills det finns tid över.
Och den där extra tiden är det tydligen dåligt av.




Men idag så blev signars vagn-inlägg klart.
Hans vagn är ganska hård och det går inte att tvätta klädseln,
eftersom de sytt in både ryggsplankan och sittplankan.
Men nu har jag sytt ett tjockt inlägg med flecce som yttertyg.
som man kan ta av och tvätta om man vill, samt att det blir
både varmare och mjukare i vagnen.












Sen har oxå ett par byxor blivit klara i helgen
dom ska åka till en cool tjej i Hälla






Kommentarer
Postat av: ~MoonLight Malo~

2011-08-14 @ 11:42:43
URL: http://moonlightptc.blogg.se/
Postat av: ~MoonLight Malo~

Ha ha... Jag gjorde visst likadant som dej! ;)

Nä Emma ser verkligen inte ut som en dinosaurie. Fast jag vet hur du menar på en del bilder ser man verkligen hemsk ut, tycker man själv i al f, fast alla andra tycker inte alls det är nåt fel på bilden. Så jag brukar tänka att "äsch, det är bara jag själv som ser hur hemsk jag ser ut så ingen ide att bry sej". Hi Hi...

Sen måste jag verkligen säga WOAW du är verkligen produktiv när du syr, allt blir sååå fint! :)

Kram kram!

2011-08-14 @ 11:53:09
URL: http://moonlightptc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0