Back on track!!!




Det är fortfarande lite kaos här på gammelvägen
och vad kan väl passa bättre då
än strålande sol och syning som terapi.




Vi lyckades fira påsken utan några större bekymmer.
Riktigt mysig hade vi.

Idag har datorn bestämt sig för att ha bilderna åt fel håll.
jag har försökt hela dagen att få till detta å inte ens min man
(som annars kan det mesta inom datorer) får till det.
Men blogginlägg utan bilder är tråkigt tycker jag.
Så idag får ni vrida på huvvet eller ställa datorn på högkant.

Signar klädde ut sig i torsdags
såhär såg våran lilla påskkärring ut


Sen ägnade vi helgen åt skoter och fyrhjulingskörning




Jag har sytt ett par byxor i strl 68 med tillhörande scarf




Fick lite tyger i dag av bästa C och
i morrn blir det en sväng till Umeå på lassa igen
så då ska jag passa på att kolla in lite nya tyger.

Nu blir det symaskinen en stund
Hejs!!!










Kommentarer
Postat av: Miranda

Hej! Stina skvallrade att du var i sytagen och att du hade en hemsida, så nu tog jag mig i kragen för att titta! Vilka fina kläder! Blir mycket imponerad!!!! Sen måste jag ju säga att det var en oerhört fin påskkärring =) Hoppas Ni har det gott och att du har fått tillbaks lite energi efter din vistelse i Högland! Kramar från oss!

2011-04-27 @ 21:32:16
URL: http://www.nogg.se/fjellripa
Postat av: Lovisa

Finaste påskkärringen evver !!!



Åååååå så rosa hörselkåpor .. hm måste vara magnus som köpt dom !!

2011-04-30 @ 11:29:38
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0