Nu blir högen mindre...





Fick en hel del beställningar på hantverksmässan
och jag betar av den dag för dag.

Problemet är bara att
EMZON lappana fortfarande inte kommit
och jag kan inte göra någonting klart.

Sammt att det är ett väldigt finnt värder ute
och jag får lust att dra till skogen.
Vilket jag gör oxå dagligen
(inte så svårt när man i princip bor i skogen)
Tog jag mig inte ut i friska luften
 på dagarna skulle jag nog förmodligen inte orka sy heller.

Tänker mig, att jag ska sy
alla beställningar klart
sen tar vi ledigt lite och njuter av våren.



Detta ska bli ett par muddjeans i srtl 92 SÅLDA






Och här är första tröjan i min stora roliga beställning


Jag fick ett mail med en förfrågan om
att få skicka tröjor, som inte används
men är för finna för att slängas,
Till mig för att sy om dem till en liten tjej.
Givetvis antog jag den utmaningen
Och vips så hade jag ett tiotal kläder i brevlådan som skulle sys om.

Och detta är alltså nr ett




ÖÖÖÖHHHH
och JA jag har även här glömt att ta
före bilder
men men... nu e de för sent!




 











 


Kommentarer
Postat av: Therese F-B

Hej!

Vilka superfina barnkläder du gör :)

Tänkte fråga vad du har för priser?

Sys du i strl 104 och 110?

2011-03-14 @ 11:14:06
URL: http://frombergkvist.blogg.se/
Postat av: Nina

Roligt med massa beställningar! Du är super duktig!



Anton älskade verkligen att bada. Synd att det inte är varmbad oftare!

2011-03-15 @ 20:52:38
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0