Emzon


Jag har fått en väldigt fin blomma idag!!!








Hemligheten som jag skrev om i förra inlägget är nämligen att:

Jag har startat firma och idag är första dagen
som Emzon säljer kläder i butik.
Och först ut är butiken Blomhörnan  i Åsele.







Och nåt som tydligen var efterfrågat just nu
var shorts och väskor
 Så jag har sytt lite olika grejor.


Strl 74










Strl 86










Strl 92







Min första Emzon väska
Och allt detta finns nu på Blomhörnan
Titta gärna in där om ni har vägarna förbi!





Kommentarer
Postat av: Nina

Wow, man får gratulera. Va roligt! Nästa gång jag far till Åsele så måste jag ju kolla in dina fina kläder. Och hoppas på att du har ooga booga dregglisar :) Fast det blir väl inte förrän till marknaden jag kommer dit. Hoppas det kommer gå kanon bra för dig! Kram kram

2011-07-07 @ 07:34:55
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Lovely !!!! Giggar shortsen !! Och väskan var jätte fin den med !!

2011-07-07 @ 11:14:20
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej, hittade hit då jag googlade på Emzon :) Tänkte bara säga att finaste väskan köpte jag i dag på Blomhörnan, jag blev så kär :D

Lycka till med Ditt nystartade firma.

mvh Åsa

2011-07-07 @ 14:59:13
URL: http://mammasgullunge.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi vill se bilder!!



2011-07-08 @ 08:32:03
Postat av: Anna

Men gud vilka fina saker!!! Var ligger blomhörnan? Är det öppet på marknan? Du kommer inte ha något stånd man kan kika förbi??

2011-07-08 @ 20:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0