Om man får jobba...




... ostörd.
Så får man väldigt mkt gjort!

Jag ska ju medverka på i en hantverksmässa.
 Den 26:e februari på Åsele folketshus.
Då får ni gärna komma dit och titta, fika och handla.
Därför känner jag att jag skulle vilja hinna sy lite mera
Så att jag har något att visa upp.






Idag har jag fått sy HELA dagen och allt detta blev gjort









Trekants haklappar 20kr st eller 3 för 50kr





Byxor strl 50. 80kr





Scarf med fleece foder 50kr





Byxor strl 50. 80kr





Scarf 40kr
eller tre st för 100kr








Scarf 40kr
eller tre st för 100kr






Scarf 40kr
eller tre st för 100kr





Och ett pannband till lilla Tilde
sammt ett rosa pannband som jag inte hann fotografera
innan det blev levererat.



Nu blir det nog bestämt soffan resten av dagen




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Herre gud så effektiv du är!!! Å tack för tipset om mässan, hade jag vetat tidigare hade jag hakat på men har 0 i lager vad gäller brädor just nu :-( Men det blir kanske en tur dit som besökare :-) Kram!

2011-01-28 @ 15:45:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Frida

Vem är det som håller i mässan? Typiskt att det är helgen då vi har Svenska Mästerskapen i Gafsele, som vanligt i åsele enar händer de bra lite sen händer allt på samma gång :)

2011-01-30 @ 21:49:24
URL: http://www.fridaoderstal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0