Öh... ja



HAHAHA
 Jag tänkte att min blogg var inte riktigt JAG
inte tillräckligt iaf.
Så jag började titta mig runt på nätet om hur man gjorde för att
hotta till bloggen lite.
Och tänkte som vanligt
DET KAN VÄL INTE VARA SÅ SVÅRT
De e ju kul att jag har en sån fantastisk inställning
 till vad jag än tar mig för 
med tanke på alla mina misslyckade projekt.

Och nu ville jag liksom att några av mina verk skulle ligga
som små bilder längst upp men.
När jag inte e nån data tekniker 
och inte de minsta intresserad av
 att lära mig hur tekniska saker fungerar,
 så är det ju Otroligt roligt att jag
 la ner två timmar på detta!!!

Men som räddaren i nöden så finns det ju
sånna som tydligen tycker om att ta
nobelpris i skittråkiga datakoder
som jobb, eller ännu värre
som hobby!

Så jag fick mig i alla fall ett nytt
utseende på bloggen som jag nog tror
att jag tar och nöjer mig med

Nu ska jag läsa "Ottobre design kids"
och klura på nya projekt




Kommentarer
Postat av: Martin

:-) Skittråkiga datakoder. Jag gör inget annat hela dagarna än att sk*ta datakoder, men tråkigt är det inte. Fast man behöver input från nåt diametral motsatt ibland, och då funkar bloggarna från norrland bra. Mycket själ och hjärta, och en del smärta!



Nåja, en idé till din (b)logga vore förstås att du sydde "Emzonsy" och fotade resultatet.

2011-01-18 @ 16:56:05
URL: http://martinlundholm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0