Det tar sig...


Nu så har jag fått del två, av virk-kursen i telefon
så nu tar det sig.
Lite mera övning så blir de nog bra.
Ska åka till moster och titta på lite mera garn
Det blir så enformigt om man ska virka upp ett och samma nystan.
De borde ju räcka till cirka 7000 små virkningar.
Å de blir ju skit tråkigt.
Tur man har mostrar!



Nu finns det ju även en blomma i mitten.


Idag har jag varit och myst med (två av) mina kusinbarn
Och när vi skulle åka hem hade det tydligen bestämt sig för
att vara -15 helt plötsligt istället för -7 som de var i morrse
Så när jag äntligen var klar med biltankning,
urlastning av barnvagnen, ihopsättning av barnvagnen 
flyttning av sovande barn till barnvagnen, springa in med väskor och bilbarnstolar
för att få till en liten hundpromenad.
(Små saker som tar sån himla tid numera)
så hinner jag inte hämta hunden,
för precis när vi var klara så vaknar bebisen och är hungrig
Toppen!!!

Hur som helst var det ju skönt att gå in
för jag hade hunnit bli ganska kall
eftersom jag inte var klädd för kall-väder.
Å de bästa med att komma in då det är att jag gjode
årets investering före jul och köpte ett par
värst mysiga och varma
mystofflor

Dom e varma, stora, pluffsiga å mysiga.

Så nu funderar jag på att tillverka egna ser inte ut att vara så svårt








Kommentarer
Postat av: Sofia

Det blir nog ingen sol- och badsemester för oss utan vi ska köra på lite mer upplevelse ;)

2011-01-03 @ 20:39:22
URL: http://lillasysterrs.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har försökt att "vänja av" honom nappen, men det går dåligt. Han förstår inte alls vad han ska göra, och får inget riktigt tag. Så jag tror jag gör som du, kollar på apoteket om de har mindre storlek sen får han fortsätta med den om han inte lär sig. Var väl egentligen dumt att börja med den, men det är ju smidigt nu när man är van att ha den. Besvärligt bara att man måste ha den med sig överallt för att han ska kunna äta :P Jag är ju lite bekväm också. Men jag ska absolut kolla med apoteket om dom har mindre storlek, annars får dom beställa hem.



Jodu, Eddie är ett rejält stycke :P Ska ner och väga honom i morgon igen, och se vad vågen stannar på den här gången. Med tanke på hur han ätit på senaste så blir jag inte förvånad om det ökat rejält. Förstår inte hur dom får plats med allting. Den här grabben är så matglad att han inte ens kräks, han sväljer det igen. Haha.



kram

2011-01-04 @ 14:16:11
URL: http://leezah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0