Hejsan hoppsan fallerrallerra!!!!



.....När julen kommer ska var enda unge vara glad!!!




Kontors tider verkar inte vara nåt för mig.
Men de har jag ju alltid vetat.
Det finns väl inget bättre än en lugn och skön morgon
Utan stress
och en kväll med full fart.

När jag jobbar på mitt vanliga jobb
(vilket nu börjar vara ett tag sen)
och det av nån tråkig annledning
står tidig morron på schemat!

Så är morgonen förstörd...
jag är helt plötsligt tusen gånger tröttare
(än när jag kliver upp på älgjakten tex.)

jag snoosar i det längsta bara för att
förtränga att jag nu måste kliva upp och göra
saker innom en viss tids ram.
Det är liksom den där tiden som förstör allt.
Hur lång tid tar de egentligen att äta frukost?
och om jag byter frukost då?
hur lång tid tar den?

Mornar borde inte ha nån tidsram.
Man borde få komma när man är klar.
Jag gillar att morron mysa
å inte  att morron stressa.

Men som tur är så har vi fått en son
som gillar morgonmys lika mkt som sin mamma.


Den här dagen hann jag inte riktigt ta reda på
lika mycket som jag kanske skulle ha velat
så när jag ändå var pigg nu ikväll fick det bli såhär
23.07 startade arbetsdagen här på gamelvägen.
Kanske knasigt i andras ögon men passar mig alldelens perfekt.
Jag kom på att jag skulle fixa lite Emzon lappar
på grejor jag ska ha med mig på mässan
 innan jag la mig.
Och så här blev det:















I morgon... som nu redan har blivit idag.
har vi en tid att passa.
Så det är bäst att hoppa i säng innan
natten oxå sprungit ifrån mig.





Kommentarer
Postat av: Martin L

:-)

2011-02-23 @ 19:26:51
Postat av: issa

gud va gulliga saker!



fin blogg :)

2011-02-24 @ 12:36:51
URL: http://kungisabella.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha du är rolig du .. om du inte snosar så farligt mycket så blir det ingen morgon stress hihi

2011-02-28 @ 11:09:13
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0