Fredags-fin på lördag!











Igår var vi lite kullturella och hamnade på folketshus på en
Musik och berättarfest längst Konstvägen Sju Älvar - musik, skrönor, dans
 det var iallafall tänkt att vi skulle gå dit för att fika
men väl där, så var det då trevligt med alla
spelemän, sånger och berättelser så vi var sist därifrån.
Det kan jag starkt rekommendera om det nu händer nån fler gång.




Signars nya byxor




med värst cool bakfika



glad på mage...
... de e inte ofta



Efter musik och berättar festen
 så kom mamma och pappa hit och åt middag,
det e inte ofta det heller.
Men det beror väl kanske mest på att jag aldrig kommer ihåg att bjuda hit dem.
Sen hängde Signar med mormor och morfar hela kvällen
så jag fick sy ihop allt som jag klippt ut i fredags
 kort kommer sen när allt är klart.

Inatt har jag även räknat ut att de 21 (som nu är 20 eller blir det 19)
dagarna som är kvar till hantverksmässan
så kommer min Man vara ledig och hemma endast 7 dagar
och 3 av de dagarna ska vi åka på semester
Då återstår endast 4 dagar
och näe... det blir svårt att klämma in en vårkollektion på fyra dagar.
(men jag ska nog göra mitt bästa)








Kommentarer
Postat av: Jenny Stenman

Jättecoola byxor!!!

2011-02-06 @ 17:26:49
Postat av: Lovisa

Glöm inte att du ska på skellefteå äventyr med mig oxå !!

2011-02-06 @ 18:05:48
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Martin

Hade varit kul att se skorna lite bättre.

2011-02-06 @ 20:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0