Jaha då var snart Julen här!!!

Här kommer bilder på min första prototyp av en julstrumpa




Vad tror du om den här JS???

Har fått en förfrågan om dessa hängselbyxor från BEA

Och tyvärr... de är redan sålda.
Men jag syr ju givetvis ett par till om du vill.
om du säger vad du önskar för färg och storlek. 
Men då blir det inte hälge på dem. Tyget är slut.
(Om nån nu inte har en hälge t-shirt över)
Lämna gärna en mailadress i kommentarerna
Så blir det lättare för mig att svara =0)


Om allt går som jag tänkt så blir det bilder på byxor i morrn.


Kommentarer
Postat av: Jessica

emma, den blev kanon! Precis som jag ville, inte för mycket tjoller på den utan bara lite:)



Jag paxar den!!

2010-12-10 @ 11:30:58
URL: http://Jessicasundvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0